کسب جایزه معتبر نوآوری در تولید محصول را در فستیوال بین المللی Detektor 2019 را کسب کرد !!
نوشته شده توسط : جعفر

 

هایک ویژن hikvision به عنوان تولید کننده پیش رو در حوزه محصولات و راهکار های امنیتی نو آورانه ، جایزه محصول نوآورانه فستیوال جوایز بین المللی Detektor 2019 سوئد را کسب کند این جایزه در زمینه تولید دوربین دام تورت حرارتی و نوری هایک ویژن به این کمپانی تعلق یافت .
این جایزه در گروه هشدار و تشخیص وجود دارد و هیئت داوران پس از انتخاب دوربین هایک ویژن اعتقاد داشتند که دوربین هایک ویژن ترکیبی از تجزیه و تحلیل هوشمند ، فناوری حرارتی و نوری و زیبایی است که می تواند در شرایط حساس ، مناسب ترین عملکرد را ارائه نماید . ( این دوربین هم توسط نور مرئی و هم توسط طیف حرارتی قادر به تصویر برداری می باشد )
مارس وچمن مدیر بخش محصولات حرارتی هایک ویژن اروپا که برای دریافت این جایزه در مراسم حضور داشت گفت : ما از دریافت این جایزه هیجان زده هستیم ، دوربین حرارتی و نوری هایک ویژن ،  در ژوئیه و به منظور پیش بینی و پیشگیری از وقوع آتش سوزی در قسمت هایی که امکان حریق در آنها وجود داشت تولید و به بازار عرضه شد . قیمت این دوربین بسیار مقرون به صرفه است . از اینکه توانستیم با ارائه این محصول نوآوران ، کمک شایانی به تیم های امنیتی داشته باشیم ، بسیار هیجان زده هستیم .

کسب جایزه معتبر نوآوری در تولید محصول را در فستیوال بین المللی Detektor 2019 را کسب کرد !!

 

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       هایک ویژن      تی وی تی 

کسب جایزه معتبر نوآوری در تولید محصول را در فستیوال بین المللی Detektor 2019 را کسب کرد !!


دوربین هایک ویژن مدل  DS-2TD1217-2 / V1 هایک ویژن قابلیت تشخیص سریع آتش سوزی در محیط های داخلی از طریق فناوری دو طیف مرئی و حرارتی را دارد . هنگامی که دمای محیط از میزان مشخص شده توسط کاربر عبور می کند ، دوربین با به صدا در آوردن زنگ خطر به کاربران اطلاع رسانی می کند تا با اقدام به موقع از بروز آتش سوزی جلوگیری شود .

جهت آنالیز تصویر با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی ، یک تراشه GPU در این دوربین تعبیه شده است که امکان تشخیص آتش سوزی و یا تشخیص ورود غیر مجاز به منطقه از پیش تعیین شده را دارد و از این رو می توان برای پوشش در فضاهایی مانند انبار ها ، موزه ها ، مراکز داده ، دفاتر و مواردی شبیه به آن مورد استفاده قرار بگیرد .
درباره جایزه Detektor International Awards :
جایزه Detektor International Awards در سال 1999 توسط مجله امنیتی معروف Detektor International  با هدف معرفی و تجلیل از نوآوری های برجسته در حوزه امنیت بنیان نهاده شد . در سال 2019 ، بیستمین سری اهدای جوایز سالانه در 19 نوامبر در نمایشگاه SECTECH در استکهلم  سوئد برگزار گردید .

نصب دوربین مداربسته   پکیج دوربین مداربسته





:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: